yritin tänään rakentaa kortin, eilen netistä hoksaamaani iris foldingia apuna käyttäen.
ideana on siis nuo paperit taiteltuina tuon sydämen sisällä.
tätä iiristaitelua täytyy todella harjoitella enemmän!sillä vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja mahdollisuuksia on lukuisia.
no tästä ekasta kortista kehkeytyi aikas kauhea vaikka itse sanonkin =D pitää kuitenkin lähettää se jollekulle ja kuunnella reaktiot. sillävälin yritän tehdä uuden (paremman)kortin samalla menetelmällä.

212788.jpg

kukaan ei ole seppä syntyessään, paitsi seppä

tämän hutaisin toiseksi, mielestäni onnistuin taittelussa jo paremmin kuin edellisessä, mutta muu oheis koristelu ei paljoa pitemmälle vie kuin äskeinen korttikaan.
joulua odotellessa
213105.jpg